Nowość - szkolenie z M-TOOL

W tym sezonie, zapisując się na szkolenie techniczne VRF CITY MULTI, mogą Państwo otrzymać specjalny, profesjonalny zestaw serwisowy M-TOOL.

Co to jest zestaw serwisowy M-TOOL?

Zestaw serwisowy M-TOOL to profesjonalne, specjalistyczne narzędzie Mitsubishi Electric z aktualnym oprogramowaniem, pozwalające na samodzielne uruchomienie i diagnostykę urządzeń Mitsubishi Electric. Elementy zestawu  M-TOOL umieszczone są w specjalnej skrzynce, odpornej na szkodliwe działanie czynników atmosferycznych czy mechanicznych.

W skład zestawu wchodzą:


  • CMS-MNG-E – 1 szt. (interfejs komunikacyjny M-net - oprogramowanie Mtool)
  • PAC-SC51KUA – 1 szt. (zasilacz dla komunikacji M-net)
  • PAC-SK52ST – 1 szt. (interfejs serwisowy do urządzeń Mr. Slim)
  • INVERTER CHECKE R – 1 szt. – (urządzenie do diagnozy płyt zasilających sprężarki)
  • PAC-SF82MA-E – 1 szt. – (interfejs do podłączenia urządzeń Mr. Slim do sieci M-Net)
  • PAR-30MAA bądź PAR-31MAA – 1 szt. (pilot przewodowy)
  • Kabel USB – 1 szt.

Jak otrzymać ten zestaw?
Aby otrzymać zestaw, wystarczy podczas zapisu na szkolenie VRF CITY MULTI zaznaczyć opcję „PROMOCJA” oraz zaakceptować regulamin "Promocji M-TOOL". Koszt szkolenia w takim wypadku to 150 zł netto. Szczegóły w Harmonogramie Szkoleń oraz w Regulaminie.


Korzyści

Zestaw serwisowy M-TOOL to przede wszystkim:

  • Samodzielna diagnostyka urządzeń VRF City Multi
  • Skrócenie czasu rozruchu systemów VRF City Multi
  • Aktualne oprogramowanie serwisowe Maintenance Tool
  • Zdalne wsparcie przez inżynierów serwisu ZYMETRIC podczas diagnostyki systemów
  • Bieżąca analiza parametrów pracy układów VRF
  • Łatwa i szybka diagnostyka urządzeń klimatyzacyjnych
  • Możliwość przesłania do Mitsubishi Electric zapisanych danych w celu analizy parametrów pracy układu 
  • Brak kosztów związanych z wyjazdem serwisowym inżynierów serwisu Mitsubishi Electric

Co jeszcze?

Wypożyczając Zestaw serwisowy Zymetric Sp. z o.o. zobowiązuje się do:

  • Bezpłatnej aktualizacji oprogramowania serwisowego.
  • Bezpłatnego zdalnego wsparcia serwisowego na warunkach opisanych poniżej.
  • Priorytetowego traktowania zgłoszeń awarii Instalatora.
  • Bieżącej wymiany wiedzy technicznej o urządzeniach klimatyzacyjnych marki Mitsubishi Electric.
  • Wsparcia z wykorzystaniem pełnej wiedzy dostępnej dla Zymetric Sp. z o.o.


Zdalne wsparcie, dotyczy diagnostyki systemu:

  • Z wykorzystaniem sieci internetowej pod warunkiem zainstalowania na obiekcie wymaganego w tym celu sprzętu oraz oprogramowania.
  • Z wykorzystaniem plików zapisanych przez oprogramowanie M-TOOL w trakcie przeglądów.

 

Zapraszamy do skorzystania z wyjątkowej oferty M-TOOL. Zestawy serwisowe już czekają!

X

W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika.
Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Prywatności.